قابل توجه پذيرفته شدگان چهل و پنجمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي پزشكي سال 1397
شنبه 10 شهريور 1397 ساعت 10:43
   

قابل توجه پذيرفته شدگان چهل و پنجمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي پزشكي سال 1397

 باسلام و آرزوي توفيق

پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ  یک شنبه 11 شهريور ماه 1397  لغايت 12 شهريور ماه 1397 براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌مي زير با به نشاني سايت ثبت نامي‌  http://sama.mubabol.ac.ir/samaweb/login.aspx  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك ذيل و ثبت نام اينترنتي (غير از فرم هاي گزينش ) اقدام فرمايند.

 

دستیاران گرامی شماره داوطلبی هنگام ثبت نام اینترنتی جهت ورود به سایت ۴ رقم اول کد ملی می باشد به عنوان مثال اگر کد ملی شما ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹ باشد کد داوطلبی ۰۱۲۳ خواهد بود .ضمنا نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب نمایید.

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:

1-  تكميل فرم هاي ثبت نامي

2-ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا31 شهريور ماه 1397(براي دانشجويان ترم آخر)

3- شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي وعكس 3*4 (عكس 3*4 با فرمت JPEG  وحجم كمترازKB 50)

4-ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيدوشرط با ادامه تحصيل ازسوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي وپيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند) *

5-تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10

تبصره:پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه )جهت تمديد معافيت تحصيلي به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه  مراجعه نمايند.

7-تصوير پايان يا معافيت ويا ترخيص از طرح نيروي انساني

8-تسويه صندوق رفاه (درصورت اخذ مدرك مذكور)*

9-رونوشت حكم ماموريت آموزشي يامرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه دراستخدام رسمي،پيماني وزراتخانه ها ،سازمانها ونهادهاو... مي باشند(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)*

10- تصوير پروانه دائم (درصورت داشتن)*

11- تصوير كارت سهميه ايثارگران*

12-تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره ورتبه قبولي*

13 – سه سری کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه 6 قطعه عکس*

14-سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور براساس سهميه *

قبولي توجه : موارد * دارمیبایست به همراه سایر مدارک  به صورت حضوری به اداره تحصیلات تکمیلی ارائه گردد.

 

شرايط مربوط به نحوه تنظيم سند تعهد و شرايط مربوط به ضامنين:

- استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهميه داوطلب.

- متعهدين ملزم به معرفي 2 ضامن كارمند شاغل رسمي در دستگاه دولتي با سابقه كار حداكثر 20 سال مي باشند.

- حسب مفاد ماده 96 قانون اجراي احكام مدني تضمين تعهد توسط افراد بازنشسته ميسر نمي باشد.

(براساس بخش نامه شماره 107/2913/د مورخ 95/07/19)

- بر اساس بخش نامه شماره 107/2647/د مورخ 95/07/03 پذيرفته شدگان دستيار سهميه آزاد ميتوانند به جاي تعهد محضري وثيقه ملكي نيز ارائه نمايند.

- براساس بخش نامه شماره 107/1379/د مورخ 92/05/02 حضور نماينده دانشگاه يا وزارت متبوع جهت امضاء ذيل اسناد تعهد و وثيقه ملكي ضروري نمي باشد .

- در خصوص پذيرفته شدگان سهميه بومي مي بايست در سند تعهد نام شهر محل تعهد خود را قيد نمايند.

- ضمناً كليه پذيرفته شدگان مي بايست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمي مراجعه نموده و در سر برگهاي مربوطه تايپ نمايند حضور ضامنين با احكام كارگزيني به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی نيز مي بايست جهت امضاء سند در دفتر خانه حضور داشته باشند.

- سند ماخوذه باید به تایید دفتر حقوقی دانشگاه برسد.

*صحت مطابقت سند با فرم و شرایط مربوطه با پذیرفته شده میباشد. چنانچه به هر دلیل سند ماخوذه با فرم تعهد و شرایط پیش بینی شده مطابقت نداشته باشد و یا ضامنین فاقد اوصاف مذکور باشند پذیرفته شده مکلف است در اسرع وقت نسبت به رفع نقص وقف مقررات اقدام نموده و دانشگاه در این خصوص هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.

 

- ضمناً اعلام مي گردد با صدور اين راهنما حتي الامكان از هر گونه مراجعه حضوري به مديريت حقوقي دانشگاه خود داري فرمايند.

دانلود فرم های سند تعهد محضری

 

هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش  دستياري):

مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش)( ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )

1-فرم هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش) دو سري از صفحات اول و دوم

4-دو قطعه عكس پشت نويسي شده

5- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت

 -داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) میبایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند .

تاريخ ثبت نام حضوري:

* تاريخ ثبت نام حضوري جهت تحويل اصل مدارك از 13 شهريور ماه 1397 بر اساس جدول زمانبند ذیل میباشد. مقتضي است پذيرفته شدگان با در دست داشتن اصل مدارك و  پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی به همراه سند تعهد محضری به دانشگاه مراجعه نمايند.

 

 

جدول زمانبندی

ردیف

نام رشته

زمان مراجعه حضوری

1

بیماریهای داخلی. عفونی. قلب و عروق.ارتوپدی

13/6/97

2

کودکان . بیهوشی. آسیب شناسی. جراحی عمومی

14/6/97

3

جراحی کلیه رادیوانکولوژی.رادیولوژی.

17/6/97

 

 

 

شماره هاي تماس:

-درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سندتعهد محضري ومشاوره حقوقي  پيش از اخذ تعهد دردفاتر  اسنادرسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 32194722-011 تماس حاصل نماييد

ضمنا"شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامي ومشكلات رايانه اي در ساعات اداري با شماره تلفنهاي 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی ( داخلی 208) و  (واحد خدمات ماشینی دانشگاه- داخلی203) تماس حاصل نماييد.

 

 

 

 

 


گروه خبر:               تعداد
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعدی

  برگزاری کارگاه " ارزشیابی بالینی (DOPS و Mini_CEX) " توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه
چهار شنبه 8 خرداد 1398 ساعت 10:20

  انتخاب 10 نفر از اعضای هیات علمی گروه های آموزشی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان عضو هیات های ممتحنه و ارزشیابی رشته های تخصصی دندانپزشکی وزارت متبوع
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
سه شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 9:42

  انتخاب 22 نفر از اعضای هیات علمی گروه های آموزشی بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان عضو هیات های ممتحنه و ارزشیابی رشته های تخصصی و فوق تخصصی وزارت متبوع
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
يك شنبه 5 خرداد 1398 ساعت 12:11

  افتخاری دیگر : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل(EDC)
موفقیت غرور آفرین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در "مرحله اول آزمون انفرادی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور "
دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت 9:25

  گزارش عملکرد دبیرخانه ی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از ابتدای سالجاری تا کنون
جناب آقای دکتر محسن محمدی، مدیر محترم تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه و عضو هیات علمی گروه فوق تخصصی عفونی اطفال گزارشی از اقدامات این دبیر خانه از ابتدای سالجاری تا کنون بشرح ذیل ارائه نمودند.
شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت 10:8

  انتخاب 9 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان عضو هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته های علوم پایه پزشکی وزارت متبوع
جهت مشاهده متن خبر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت 7:39

  تشکیل جلسه کمیته علمی جشنواره شهید مطهری
جلسه کمیته علمی جشنواره شهید مطهری در روز سه شنبه مورخ 10/2/98 با حضور رئیس محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، مدیر امور آموزشی و مدیر تحصیلات تکمیلی و اعضای محترم این کمیته در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت 7:39

  برگزاری پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی- 5 اردیبهشت ماه 98
بدینوسیله به اطلاع می رساند پانزدهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی در روز پنج شنبه مورخ 5 اردیبهشت ماه 98 در درمانگاه تخصصی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی برگزار می گردد.
شنبه 31 فروردين 1398 ساعت 13:15

  قابل توجه دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقال نیمسال اول 98-99
جدول زمان بندی سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان به پیوست قابل مشاهده می باشد. ضمنا تاکید می گردد جهت آگاهی از اخبار جدید درخصوص این موضوع به این سایت مراجعه فرمایید.
دو شنبه 26 فروردين 1398 ساعت 11:48

  قابل توجه دانشجویان پزشکی مقطع اینترنی
شروع ثبت نام آزمون صلاحیت بالینی اردیبهشت ماه 98
دو شنبه 20 اسفند 1397 ساعت 10:0

  برگزاری مراسم تقدیر از اساتید مدرس و دانشجویان منتخب مرحله کشوری دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
....
يك شنبه 19 اسفند 1397 ساعت 11:26

  مراسم معارفه خانم دکتر مریم قائمی به عنوان مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه برگزار شد
طي مراسمي که در روز چهارشنبه مورخ 7/9/97 با حضور آقای دکتر امری معاون آموزشی دانشگاه ، آقای دکتر یحیی پور مدیر تحصیلات تکمیلی و تحول و نوآوری دانشگاه ، آقای دکتر جهانی مدیر مرکز امور هیات علمی و کارکنان حوزه معاونت آموزشی و EDC دانشگاه برگزار گردید
يك شنبه 11 آذر 1397 ساعت 11:15

  بازدید تیم اعتباربخشی آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان های آیت اله روحانی، شهید دکتر بهشتی و کودکان امیرکلا
تیم ارزیابی اعتباربخشی آموزشی شامل آقایان دکتر علی خورسند وکیل زاده، دکتر سید مجید صدرزاده، دکتر عبدالجواد خواجوی به سرپرستی آقای دکتر جواد سرآبادانی از کلان منطقه 9 آمایشی روز دوشنبه مورخ 5/9/97، بیمارستان های آیت اله روحانی، شهید دکتر بهشتی و کودکان امیرکلا را مورد ارزیابی قرار دادند.
شنبه 10 آذر 1397 ساعت 8:6

  جناب آقای دکتر یوسف یحیی پور به مدیریت تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب شدند.
با ابلاغ آقای دکتر جلالی رئیس محترم دانشگاه، آقای دکتر یوسف یحیی پور مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با حفظ سمت به مدیریت تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه منصوب شدند.
چهار شنبه 7 آذر 1397 ساعت 11:29

  نشست مدير امورآموزشی دانشگاه با نمايندگان دانشجويان
این نشست که در روز یکشنبه مورخ 27/8/97 با حضور 15 نفر از نمایندگان دانشجویان تمامی رشته ها و دانشکده های تابعه در ستاد معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل گردید
دو شنبه 5 آذر 1397 ساعت 11:15

  تجلیل از افتخار آفرینان و پذیرفته شدگان آزمون دانشنامه تخصصی بالینی, آزمون دانشنامه فوق تخصصی و آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
تجلیل از افتخار آفرینان و پذیرفته شدگان آزمون دانشنامه تخصصی بالینی, آزمون دانشنامه فوق تخصصی و آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت 7:41

  فراخوان بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
فراخوان بیستمین همایش آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
يك شنبه 6 آبان 1397 ساعت 9:53

  تقدیر رئیس محترم مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسئول اداره دانش آموختگان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل سرکار خانم فاطمه رضی نتاج
چهار شنبه 2 آبان 1397 ساعت 13:27

  تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر امری معاون محترم آموزشی دانشگاه به مناسبت روز جهانی بیهوشی.
مدیران و کارکنان معاونت آموزشی به مناسبت روز جهانی بیهوشی، از زحمات جناب آقای دکتر امری معاون محترم آموزشی دانشگاه، بعنوان متخصص بیهوشی، فلوشیپ مراقبتهای ویژه پزشکی و عضو هیئت بورد گروه آموزشی بیهوشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی نمودند.
دو شنبه 30 مهر 1397 ساعت 11:34

  اعلام تاریخ ثبت نام کارورزان متقاضی شرکت در آزمون صلاحیت بالینی آبان ماه 97
چهار شنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:36

  : قابل توجه دانش آموختگان پزشکی عمومی بهمن 94 و بعد از آن که تا کنون گواهی صلاحیت بالینی اخذ ننموده اند و قصد شرکت در آزمون دستیاری سال1397 دارند.
چهار شنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:31

  قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون دستیاری رشته های زنان و روان پزشکی97
يك شنبه 8 مهر 1397 ساعت 9:25

  قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد97
سه شنبه 3 مهر 1397 ساعت 11:45

  قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد97
به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد97 می رساند که تاریخ ثبت نام متعاقبا از طریق این سایت اعلام می گردد.
دو شنبه 2 مهر 1397 ساعت 10:20

  قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي (Ph.D) سال تحصيلي 98-97
سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت 11:48

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعدی