ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود
1 -نحوه ثبت نام: مراجعه به سامانه مدیریت آموزش Hamava.mubabol.ac.ir
***** مدارک اسکن شده باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند *****
اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.
تذکر مهم : ثبت نام مرحله دوم که تحویل مدارک به صورت حضوری می باشد از روز یکشنبه تاریخ 1401/7/10 لغایت سه شنبه تاریخ 1401/7/12 می باشد.
2-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:
2-1 . اسکن صفحات شناسنامه
2-2 . اسکن کارت ملی پشت و رو
2-3 .عکس4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد
2-4 .اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی
2-5 .اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی
2-6 .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم(برای نظام قدیم ) با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک
2-7 .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک
2-8 .اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک
2-9 .اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه
3 -درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(برای دریافت اطلاعیه معافیت لطفا کلیک نمایید)
4- درخواست تاییدیه تحصیلی
(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir
مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کد پیگیری را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی می باشد و کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.
تذکر:فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.