فهرست

قابل توجه پذیرفته شدگان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی

به استحضار می رساند ثبت نام پذیرفته شدگان جدید به صورت اینترنتی و از طریق سایت معاونت آموزشی شروع خواهد شد و ضروری است پذیرفته شدگان عزیز جهت اطلاع از مدارک لازم و نحوه ثبت نام اطلاعیه های بعدی را در همین سایت ملاحظه فرمایند.

ضمنا با توجه به اینکه کلیه پذیرفته شدگان میبایست در زمان شروع ثبت نام بر اساس سهميه قبولي نسبت به سپردن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور یا وثیقه ملکی اقدام نمایند لذا مقتضی است پيش از اخذ تعهد سند دردفاتر  اسنادرسمي كشور جهت اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضری، سپردن وثيقه ملكي و شرايط ضامنين با امور دفترحقوقي دانشگاه با شماره   32194722-011 تماس حاصل نماييد .

*- براي دريافت الف- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ب- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ج- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران د- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه نمایید.
-

دانلود فرم های مربوطه

شرايط مربوط به نحوه تنظيم سند تعهد و شرايط مربوط به ضامنين:

- استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهميه داوطلب.

- متعهدين ملزم به معرفي 2 ضامن كارمند شاغل رسمي در دستگاه دولتي با سابقه كار حداكثر 20 سال مي باشند.

- حسب مفاد ماده 96 قانون اجراي احكام مدني تضمين تعهد توسط افراد بازنشسته ميسر نمي باشد.
(براساس بخش نامه شماره 107/2913/د مورخ 95/07/19)

- بر اساس بخش نامه شماره 107/2647/د مورخ 95/07/03 پذيرفته شدگان دستيار سهميه آزاد ميتوانند به جاي تعهد محضري وثيقه ملكي نيز ارائه نمايند.

- براساس بخش نامه شماره 107/1379/د مورخ 92/05/02 حضور نماينده دانشگاه يا وزارت متبوع جهت امضاء ذيل اسناد تعهد و وثيقه ملكي ضروري نمي باشد .

- در خصوص پذيرفته شدگان سهميه بومی می بايست در سند تعهد نام شهر محل تعهد خود را قيد نمايند.

- ضمناً كليه پذيرفته شدگان مي بايست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمي مراجعه نموده و در سر برگهاي مربوطه تايپ نمايند حضور ضامنين با احكام كارگزيني به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی نيز مي بايست جهت امضاء سند در دفتر خانه حضور داشته باشند.

- سند ماخوذه باید به تایید دفتر حقوقی دانشگاه برسد.

*صحت مطابقت سند با فرم و شرایط مربوطه با پذیرفته شده میباشد. چنانچه به هر دلیل سند ماخوذه با فرم تعهد و شرایط پیش بینی شده مطابقت نداشته باشد و یا ضامنین فاقد اوصاف مذکور باشند پذیرفته شده مکلف است در اسرع وقت نسبت به رفع نقص وقف مقررات اقدام نموده و دانشگاه در این خصوص هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.