فهرست

نکاتی در خصوص چگونگی پذیرش دانشجویان در آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پیش کارورزی اسفند ۹۸

۱-    برای داوطلبانیکه حد نصاب لازم بر اساس روش سوابق تحصیلی را کسب نموده اند، شرکت در آزمون نوبت بعدی ضروری نیست، ولیکن درصورتیکه دانشجویان تمایل به کسب رتبه ی کشوری و بهره مندی از مزایای نفرات برتر آزمون را داشته باشند، می توانند در دوره ی بعدی آزمون مربوطه شرکت نمایند و نفرات برتر دو دوره ی آزمون  بصورت جداگانه محاسبه و اعلام خواهد شد.

۲-    در صورتیکه داوطلبان برای کسب رتبه و قرار گرفتن در لیست نفرات برتر، در آزمون نوبت بعدی شرکت نمایند، نتیجه آزمون برگزار شده حتی در صورت مردودی ، مبنای تعیین نتیجه برای داوطلب قرار خواهد گرفت و نتیجه اعلام شده براساس روش سوابق تحصیلی کان لم یکن تلقی خواهد شد. 

۳-    داوطلبانیکه حد نصاب لازم بر اساس روش سوابق تحصیلی را کسب نکرده اند، می بایست در نوبت بعدی آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی شرکت نمایند.

۴-    در صورتیکه دانشجویان در مدل ارزیابی بر اساس سوابق تحصیلی حد نصاب لازم را کسب ننمایند، این نوبت آزمون، جزو تعداد دفعات مجاز شرکت در آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی برای داوطلب محسوب نمی گردد.

۵-    داوطلبانیکه بر اساس سوابق تحصیلی، ملزم به شرکت در آزمون شهریور ماه ۹۹ شده اند، می توانند ترم جاری تحصیلی را ادامه دهند و دروس گذرانده ی ایشان مورد قبول واقع خواهد بود، ولیکن می بایست متعهد گردند، در صورت مردودی در آزمون شهریور ماه هیچگونه درخواستی مبنی بر ادامه تحصیل تا زمان کسب نمره ی قبولی در آزمون نداشته باشند.