...
با سلام و آرزوي توفيق الهي
پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ 27/09/1400 لغايت 30/09/1400 براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نامي زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي مراجعه و نسبت به اسكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است بازه زماني اعلام شده براي ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شد و كساني كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند به هيچ وجه به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. ضمناً شروع دوره از تاریخ 1/10/1400 میباشد.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي:
- اسكن سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهميه قبولي
2- براي دريافت الف- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ب- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ج- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران د- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه نمایید.
3- براي اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضري، سپردن وثيقه ملكي و شرايط ضامنين با امور حقوقي دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
4- تكميل و اسكن فرم هاي ثبت نامي شماره (براي دريافت فرم ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید)
5- اسكن گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 31 شهریور ماه 1400 (براي دانشجويان ترم آخر)
6-اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی
7-اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي وعكس (3*4) عكس 3*4
8-ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)
9-تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10
*مشمولین خدمات نظام وظیفه ( شروع سربازی حداکثر تا اول مرداد ماه و برگه ترخیص از نظام وظیفه)
تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي جهت تمديد معافيت تحصيلي به اطلاعیه بعدی مراجعه نمايند.
10-تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انساني
*مدرک که شروع بهد طرح در فاصله سه ماه از فارغ التحیلی در منطقه محروم
*معافیت از طرح
11-تسويه صندوق رفاه (در صورت تسویه نمودن)( چنانچه فارغالتحصيل دانشگاه آزاد ميباشند نيازي به تسويه حساب ندارند)
12-رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
13- تصوير پروانه دائم (در صورت اخذ و داشتن پروانه)
14- تصوير مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفادهکنندگان از سهمیه رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...).
15-تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي (در صورت داشتن
هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش دستياري):
مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش)( ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )
1-فرم هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش) دو سري از صفحات اول و دوم
4-دو قطعه عكس پشت نويسي شده
5- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت
-داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) میبایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند .
*: جهت آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجدداً حداكثر بعد از 48 ساعت به سايت ثبت نام مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به دانشگاه پرينت بگیرید.
*: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.
ارئه مدارک:
* مقتضي است پذيرفته شدگان بمنظور تحویل پاکت حاوی مدارک ذیل ازتاريخ 27/09/1400 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمايند.
* کلیه مدارک ثبت نامی
*پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی
*سند تعهد محضری
*عکس 8 قطعه
*کپی شناسنامه و کارت ملی2 سری
شماره هاي تماس:
-درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سندتعهد محضري ومشاوره حقوقي پيش از اخذ تعهد دردفاتر اسنادرسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 32194722-011 تماس حاصل نماييد
ضمنا"شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامي ومشكلات رايانه اي در ساعات اداري با شماره تلفنهاي 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی ( داخلی 208) و (قسمت رايانه داخلی203) تماس حاصل نماييد.
*دانلود فرم مشخصات و فرم گزینش