فهرست

برگزاری دومین نشست حرکت بسوی دانشگاه نسل سوم

توجه به موضوع کارآفريني طی دهه گذشته در کشور بطور چشمگيري رو به افزایش گذاشته است. این موضوع با توجه به فرصت هاي جديد که برای کسب و کار بویژه کسب و کار دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان مراکز دانشگاهی می تواند فراهم کند، هر روزه به موضوع مهمتری تبدیل شده است. کلمات بکار رفته در شعار سال کشور مربوط به سال 1401  تحت عنوان " سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" خود نمودی از اهمیت بسیار زیاد این مقوله است.
 به منظور درک بهتر مفاهيم کارآفريني، دانشگاه نسل سوم، اقتصاد دانش بنيان و مواردی از این دست، نیازمند اجرای برنامه های آموزشی متعدد و فرهنگ سازی در سطح جامعه مخصوصا" در میان اساتید و دانشجویان هستیم. 
طبق برنامه قبلی، دومین نشست حرکت بسوی دانشگاه نسل سوم طی سال 1401، عصر روز 13 شهریور در محل دانشکده پزشکی برگزار شد. گفتی است در این جلسه جناب آقای دکتر مشرقی ریاست محترم مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به ارائه سخنانی در زمینه ملاحظات مربوط به اقتصاد دانش بنیان پرداختند. در ادامه جناب آقای دکتر خسروی رئیس محترم مرکز رشد سیمرغ و کارآفرین برتر استانی به بحث و گفتگو با شرکت کنندگان دررابطه با موضوع فوق پرداختند. در این نشست که با حضور گرم و پرشور بیش از 30 تن از اعضاء هیات علمی برگزار گردید، آقای دکتر مهدی زاده از جهاد دانشگاهی استان مازندران نیز به ارائه برخی راهکارها در خصوص حرکت بسوی دانشگاه نسل سوم پرداختند.