فهرست

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت ۴۹ امین دوره پذیرش دستیاری تخصصی

با سلام و آرزوی توفيق الهی


 پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ لغايت ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ برای تكميل فرم ها و مدارك ثبت نا‌می زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشانی سايت ثبت نامی  https://hamava.mubabol.ac.ir/  مراجعه و نسبت به ا‌سكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام تخصصی تمديد نخواهد شد و كسانی كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند به هيچ وجه به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد .ضمناً شروع دوره ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ میباشد. 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتی:

۱- اسكن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی كشور یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهميه قبولی

*شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری، فاقد وجاهت قانونی می باشد.

۲- برای دريافت الف- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ب- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه مناطق محروم ج- فرم سندتعهد محضري پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران د- فرم وثيقه ملكي پذيرفته شدگان با استفاده از سهميه آزاد و رزمندگان و ايثارگران به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه نمایید.

۳- برای اطلاع از نحوه تنظيم سند تعهد محضری، سپردن وثيقه ملكی و شرايط ضامنين با امور حقوقی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

۴- تكميل و اسكن فرم های ثبت نامی شماره (برای دريافت فرم ها به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید)

۵- اسكن گواهی مبنی بر فراغت از تحصيل تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ (برای دانشجويان ترم آخر)

۶- اسکن گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی ( مختص فارغ التحصیلان شهریور ماه سال ۱۳۸۶ و بعد از آن )

۷- اسكن شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملی وعكس (۴*۳) عكس ۴*۳

۸- ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوی بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكر است مستخدمين رسمی و پيمانی ملزم به اسكن مدرك فوق می باشند)

۹- تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه برای آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهی تعويض از مراكز پليس ۱۰+

*مشمولین خدمات نظام وظیفه ( پایان نظام وظیفه یا  شروع سربازی حداکثر تا اول خرداد ماه و برگه ترخیص از نظام وظیفه)

تبصره: پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي جهت تمديد معافيت تحصيلي به اطلاعیه بعدی مراجعه نمايند.

۱۰- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انسانی

*مدرک که شروع به طرح در فاصله سه ماه از فارغ التحیلی در منطقه محروم
*معافیت از طرح

۱۱- تسويه صندوق رفاه (در صورت تسویه نمودن)( چنانچه فارغ‌التحصيل دانشگاه آزاد می‌باشند نيازی به تسويه ‌حساب ندارند)

۱۲- رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصی بدون حقوق برای پذيرفته شدگانی كه در استخدام رسمی یا پيمانی وزراتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها و... می باشند (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

۱۳- تصوير پروانه دائم (در صورت اخذ و داشتن پروانه)

۱۴- تصوير مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...).

15-تصوير كارنامه قبولی با ذكر نمره و رتبه قبولی (در صورت داشتن)

هسته تحقيق و نظر دهی(گزينش  دستياری):

مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش)( ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )

۱-فرم هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش) دو سری از صفحات اول و دوم
۲-دو قطعه عكس پشت نويسی شده
۳- داوطلباني كه در استخدام رسمی دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزينی محل خدمت
 -داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) می‌بایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند . 

*: جهت آگاهی از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروری است مجدداً حداكثر بعد از ۴۸ ساعت به سايت ثبت نام مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت مراجعه به دانشگاه پرينت بگیرید.
*: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

ارئه مدارک:
* مقتضي است پذيرفته شدگان بمنظور تحویل پاکت حاوی مدارک ذیل ازتاريخ 10/10/1401 لغایت 13/10/1401 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمايند.
* کلیه مدارک ثبت نامی
 *پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی
*سند تعهد محضری
*عکس 6 قطعه
*کپی شناسنامه و کارت ملی2 سری

شماره هاي تماس:
-درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سندتعهد محضري ومشاوره حقوقي  پيش از اخذ تعهد دردفاتر  اسنادرسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 32194722-011 تماس حاصل نماييد.
ضمنا"شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامي ومشكلات رايانه اي در ساعات اداري با شماره تلفنهاي 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی ( داخلی 208) و  (قسمت رايانه داخلی 155) تماس حاصل نماييد.

*دانلود فرم مشخصات و فرم گزینش
*دانلود فرم درخواست تاییدیه مقطع قبل
*دانلود فرم سند تعهد
*دانلود راهنمای نحوه تنظيم سند تعهد
*دانلود اطلاعیه نظام وظیفه