باسلام و آرزوي توفيق
پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ 02/07/ 1401 لغايت 06/07/1401براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نامي زير با وارد نمودن كدملي به عنوان كد كاربري و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور به نشاني سايت ثبت نامي https://hamava.mubabol.ac.ir/CAS/Account/Login مراجعه و نسبت به اسكن مدارك زير و ثبت نام اينترنتي اقدام فرمايند. لازم به ذكر است بازه زماني اعلام شده براي ثبت نام تخصصي تمديد نخواهد شد و كساني كه موفق به تكميل مدارك و تائيد نهايي ثبت نام نگردند به هيچ وجه به دانشکده جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.
*ثبت نام كنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها و نحوه وزمان انتخاب واحد با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمايند.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام :
1- سند تعهد محضري ثبت شده در دفاتراسناد رسمي كشور براساس سهميه قبولي (براي دريافت فرم سند تعهد محضري به قسمت فایل ها در پایین صفحه مراجعه فرمایید).
*صحت مطابقت سند با فرم و شرایط مربوطه با پذیرفته شده میباشد. چنانچه به هر دلیل سند ماخوذه با فرم تعهد و شرایط پیش بینی شده مطابقت نداشته باشد و یا ضامنین فاقد اوصاف مذکور باشند پذیرفته شده مکلف است در اسرع وقت نسبت به رفع نقص وقف مقررات اقدام نموده و دانشگاه در این خصوص هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت.
* درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظيم سند تعهد محضري و مشاوره حقوقي پيش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمي كشور با دفترحقوقي دانشگاه با شماره 32194722 تماس حاصل فرماييد.
* بارگزای سند جهت ثبت نام آن لاین الزامی نمیباشد. حداکثر تا تاریخ 16/7/1401 نسبت به ارائه سند تعهد به امور تحصیلات تکمیلی اقدام شود.
2- تكميل و ارائه فرم هاي ثبت نامي
3- دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهي مبني بر فراغت از تحصيل تا 31 شهریور 1401 (براي دانشجويان ترم آخر)
4- کپی شناسنامه و کارت ملی2 سری
5- عکس 8 قطعه
6- ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل از سوي بالاترين مقام سازمان (لازم به ذكر است مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند). ضمناً ارائه رونوشت حكم ماموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي و یا پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... مي باشند. (در صورت آماده نبودن در حين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)
7-تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان يا گواهي تعويض آن از مراكزپليس +10
8-تصوير گواهی پايان يا معافيت و يا ترخيص از لایحه طرح نيروي انساني
9-گواهی تسويه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
10-تصوير كارت سهميه ايثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش دکتری ):
مدارك مورد نياز جهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش)( ارائه فرم تکمیل شده به همراه مدارک ذیل در زمان ثبت نام حضوری الزامی است )
1-فرم هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش) دو سري از صفحات اول و دوم
4-دو قطعه عكس پشت نويسي شده
5- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت
-داوطلبان جهت تکمیل فرم هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) میبایست نسبت به درج آدرس کامل افراد مورد اطمینان خود در فرم مربوطه اقدام نمایند .
- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت
ارئه مدارک:
* مقتضي است پذيرفته شدگان بمنظور تحویل پاکت حاوی مدارک ذیل ازتاريخ 09/07/1401 لغایت 11/07/1401 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمايند.
* کلیه مدارک ثبت نامی
*پرينت فرم های تکمیل شده ثبت نامی
*سند تعهد محضری
*عکس 6 قطعه
*کپی شناسنامه و کارت ملی2 سری
ضمنا"شما عزيزان مي توانيد در صورت بروز هرگونه سوال درخصوص مدارك ثبت نامي در ساعات اداري با شماره تلفنهاي 32208143 و 32208145-011 (اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی ( داخلی 208) تماس حاصل نماييد.
*دانلود فرم مشخصات و فرم گزینش
*دانلود فرم سند تعهد وراهنمای نحوه تنظيم سند