فهرست

شهادت رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران تسلیت باد

إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار هوایی به درجه شهادت نائل شدند. به رهبری معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

پیام تسلیت دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

وَ مَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا

عروج ملکوتی سید شهیدان خدمت صادقانه، رئیس جمهور عزیز و مردمی آیت الله رئیسی و هیأت همراه به ویژه امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و وزیر انقلابی و پرتلاش امور خارجه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. 

گرچه غم این فراق سنگین است، ولی ملت مقاوم ایران، از مصیبت‌های بزرگتری هم با سلامتی کامل عبور کرده و هم اکنون نیز کشتی انقلاب با هدایت رهبر معظم انقلاب مقتدرانه به راه خود ادامه خواهد داد و انشالله در خدمت به مردم و ادامه راه رئیس جمهور محبوب و مردمی، خللی ایجاد نخواهد شد. 

 

به راستی ایشان همانطور که خدوم زندگی کردند، با افتخار و در مسیر خدمت به محرومان از دنیا رفتند و انشاءلله همنشین امام عارفان و شهدای انقلاب و دفاع از حرم، امنیت و سلامت خواهند بود.